טרגדיה • בחור ישיבה בן 17 טבע למוות בחוף הנפרד באשדוד

    בנצי לייזרוביץ 5 Comment on טרגדיה • בחור ישיבה בן 17 טבע למוות בחוף הנפרד באשדוד
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרגדיה בחוף הנפרד באשדוד: בחור ישיבה מירושלים טבע למוות לאחר שנסחף בים.

    המקרה החל לאחר שתלמידי ישיבה מירושלים באו לים – כשהתברר שאחד מהם נסחף במים, מאמצים נעשו להוא חולץ מהים הסוער. בשלב זה נעשו בו ניסיונות החיאה שכאמור לא צלחו ומותו נקבע.

    בהודעה הראשית של מד"א נאמר כי "בשעה 19:07 התקבלה קריאה במוקד מד"א לכיש על נער כבן 17 שנצפה ע"י אנשים נסחף בחוף הים באשדוד. למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש ואמבולנס של מד"א. כרגע נערכות סריקות. תעודכנו בהמשך".

    לאחר מכן הודיע מד"א כי "בהמשך לאירוע הטביעה באשדוד, הנער חולץ מהמים וכרגע פארמדיקים וחובשי רפואת חירום של מד"א מבצעים פעולות החייאה מתקדמות", אך כאמור, ההחיאה לא צלחה ומותו נקבע על ידי רופא.

    משה וייצמן מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה הנער עדיין לא אותר וחבריו סיפרו כי הוא לא יצא מהמים, לאחר מספר דקות גופתו נמשתה מהמים ללא דופק ונשימה והתחלנו בפעולות החייאה בניסיון להציל את חייו אך למרבה הצער מותו נקבע בזירה ונסיבות האירוע בבדיקה, מדובר בטרגדיה קשה – הנער הגיע בקבוצה מאורגנת יחד עם תלמידי ישיבה נוספים שהזעיקו את כוחות ההצלה לאחר שהבינו שטבע".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ברוך דיין האמת שופט בצדק, שהקב"ה ינחם את המשפחה האבילה שלא ידעו יותר שום צער, מאד משתתף בצערכם תנוחמן מן השמים אין מילים לתאר את הכאב בשורות טובות

    2. 3

      הבחור עקיבא שחר זצ"ל מתל ציון, בחור חמד, טרגדיה נוראה!

    3. 2

      בושה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!מה זה להכנס למים בלי מציל?????????????????? כמה פעמים כבר אמרו את זה???????????????????טיפת שימת לב!!!

    4. 1

      הדסה, את צודקת ב100 אחוזים, אבל עם כל הכבוד כאן זה לא המקום להגיב ככה, כשמודיעים על מה שקרה.